מנהלים יצירתיים- המפתח להצלחה!

הקצב של העולם העסקי בו אנו חיים דורש מאיתנו יכולות מגוונות. סדנת המנהלים שפתחנו ב-Drumming Experience מספקת למנהלים את הכלים לעמוד בקצב

העולם העסקי כיום דורש לא פעם מציאת פתרונות מחוץ לקופסה, הפעלת חשיבה יצירתית וכיו"ב. מנהלים בכירים רבים מעסיקים עצמם בשאלה האם ניתן לעודד כישורים יצירתיים בקרב עובדים בכלל ומנהלים בפרט. בלי ספוילרים, הנה התשובה: אפשר בהחלט! רוצים לדעת איך? הנה כמה טיפים מנצחים שאספנו, שהם גם כלים שמתקבלים במסגרת יום הפיתוח למנהלים  שיצרנו.

#1 צרו מרחב בו מנהלים בארגונכם יוכלו לצאת אל מחוץ לאזור הנוחות

אין ספק שהמוכר, הידוע והנוח,מניח מצד אחד, קרקע למצוינות ומצד שני, מהווה קרקע פורהלהתנוונות וחוסר גדילה. אם אתם רוצים לפתח מיומנויות יצירתיות בקרב מנהלים בארגון שלכם, הוציאו אותם מחוץ לאזור הנוחות שלהם. אפשר לעשות זאת בדרכים רבות בתוך מקום העבודה. יחד עם זאת, כאשר יוצאים מאזור הנוחות בחוץ, ביחד, לחוויה שהיא חיצונית ולא קשורה למקום העבודה, המאפשרת לשלב של זמן הפוגה, הנאה והתפתחות, משיגים מטרות רבות יותר, אשר מספקות מענה רחב יותר עבור המנהלים שלכם.

#2 תדאגו לשדר למנהלים שזה בסדר לטעות

זה נכון שלא כולם תמיד בקצב. השאלה מה עושים כשמישהו לא בקצב, טועה. שוגה. אחד הדברים הראשונים שצריך לטפל בהם לפני שמפתחים אצל מנהלים כלים יצירתיים, זה לשחרר אצלם את הפחד מלטעות. לא פעם זה תלוי בהתנהלות הארגונית הכללית ובמסרים המועברים תחתיה. בסדנאות התופים שלנו, לומדים לעמוד בקצב עם ובלי טעויות ובוחנים את האפשרות להתקדם הלאה על אף הטעות או הצורך בהפסקה וחשיבה מחדש. פשוט כך, ללא שיפוטיות או ביקורתיות, אלא כחלק מדרישות הקצב.

#3 למדו את המנהלים שלכם ליהנות מגיוון באיכויות אישיות ואנושיות

יש איכויות אישיות לכל אחד. לכל אחד יש את הטון והצליל שלו. תיפוף של יחיד, יכול להיות נחמד בהחלט ולעתים אף מעניין. יחד עם זאת, כאשר יש גיוון וכל אחד מביא איתו את העוצמה שלו, הכוחות שלו, החוזקות שלו, הטון והצליל שלו, הרי אז מתקבל קצב אנושי מוצלח בהחלט. בדומה להקשבה לתיפוף משותף, עוצמתי וסוחף, שכן, אז מבינים בדיוק במה מדובר.

#4 אפשרו למנהלים בארגון לחשוב מחוץ לקופסה

בזמן שישנם ארגונים בהם חשיבה מחוץ לקופסה תדחה על הסף מסיבות ארגוניות כאלו אחרות, חברות וארגונים אשר מאמינים בניהול יצירתי, שנדרש ממנהלים לא אחת בעולם העסקי המודרני, מספקות קרקע פורה לחשיבה מחוץ לקופסה. הכוונה היא למקומות בהם רעיונות מקוריים ויצירתיים מתקבלים בברכה ולא נהדפים. חשיבה שכזו מאפשרת שינוי מתמיד שקוראים לו התפתחות. הסדנאות שלנו הן מקום מעולה להכיר את הרעיונות היצירתיים של המנהלים שלכם, שאולי לא העזו להעלות במסגרת העבודה. הקסם של הקצב מוציא מאנשים איכויות חדשות ורעיונות מהפכניים שיפתיעו גם אתכם.

#5 שכללו למנהלים את היכולת לקבל החלטות, גם בתנאי אי וודאות

היכולת לקבל החלטות נכונות, בתזמונים נכונים, היא יכולת שהופכת מנהל טוב למנהל מעולה. התחושה מוכרת לכל  מי שלקח חלק בנגינה משותפת. לדעת מתי הכנס, מתי לצאת, מתי לתת את הטון ומתי להיות ברקע. לפעמים מדובר ביכולת לקבל אוסף שלם של החלטות, כאשר כל אחת מהןאולי לא תספק עבורנו את המענה אותו בקשנו לעצמנו, אך אסופת ההחלטות בהחלט תראה לנו את הדרך. 

#6 חדדו את יכולות המנהלים להקשיב כלפי פנים וכלפי חוץ

הנושא זה בא לידי ביטוי בקרב מנהלים בשני אופנים עיקריים:

  1. בהתנהלות הארגונית: הקשבה אל פנים הצוותים המנוהלים אל מול הקשבה לצרכי ההנהלה והבנת התמונה הרחבה.
  2. בהתנהלות המקצועית והאישית:להתבונן פנימה אל היכולות והחוזקות הפנימיות, היצירתיות הפראית והראשונית ביותר ולהוציא את אלו החוצה אל הפועל. אלו יביאו לפריחה אישית ועסקית גם יחד.

 

טיפ של תיפוף: אין ספק שתיפוף ושמירה על קצב מלמדים אותנו רבות על הקשבה. גם הקשבה פנימית וגם הקשבה חיצונית ואין ספק כי מדובר ביכולות שעל מנהלים לחדד ולשכלל כל הזמן.

כשהקצב הוא הרבה מעבר לקצב

את סדנאות התופים הייחודיות שלנו ב- Drumming Experience, פיתחנו במיוחד כדי לאפשר לכל חברה מובילה להעביר את המנהלים שלה במסע חוויתי, מרגש ועוצמתי דרכו יוכלו לחוות חוויה שתצרוב להם את הכלים בצורה מהירה ויעילה כך שיוכלו ליישם אותם בחיי היום- יום שלהם. חשוב לציין כי מדובר ביכולות אישיות שכל אחד היה שמח לפתח, אך החשיבותשל פיתוחן בקרב מנהלים היא רבה יותר, כי הם אלו שמובילים צוותים גדולים ולמעשה את הארגון כולו קדימה.

לנגן על כלי ולקבל כלי

מערכות התופים המקצועיות עליהן משתתפי ימי הפתוח והסדנאות שלהן מנגנים כאן כדי לאפשר למנהלים בארגון שלכם לקבל כלים רבים שאלו רק חלק מהם:

  • שכלול יכולות תקשורת שונות
  • פיתוח יכולות ניהול משאבים
  • שיפור היכולת ליצור שיתופי פעולה
  • התבוננות ופיתוח יכולות קשב וקצב
  • קבלת כלים לשמירה על ערנות ותגובתיות מתאימה 
  • פיתוח יכולות של עבודה בסנכרון גבוה יותר
  • ועוד

 

ובשורה התחתונה: הכלים כבר שם, לכם רק נשאר לבוא ולקחת אותם בידיים.

כשמרגישים את זה בחוויה יוצא דופן

במתחם אדיר המאובזר במערכות תופים מקצועיות, עם חלל ייעודי להרצאות, אנחנו מעבירים ימי פיתוח למנהלים, סדנאות למנהלים ומספקים חבילות המתאימות בדיוק בשבילכם. את העוצמה תרגישו מיד כשתיכנסו ולקצב אנחנו כבר יודעים שתיסחפו.

צרו איתנו קשר כדי לשמוע עוד על כל מה שתקבלו אצלינו ב- Drumming Experience

..... ..... .....
......
אפשר גם בטלפון 050-3031131